مدیح جانشین ستاد کل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور

حجت الاسلام و المسلمین رستگاری روحانی باوقار ، متین ، پرکار و دارای روحیه مردمی بودند که هنوز مردم داری ایشان زبانزد خاص و عام است

یزدفردا"در مراسم ختمی که روز پنج شنبه در مسجد جامع سانیج برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مدیح جانشین ستاد کل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور به روحیه مردمداری و پر کاری حجت الاسلام والمسلمین رستگاری اشاره کرد و اظهار داشت: « اکثریت عروسی ها و عزاداری ها در منطقه سانیج بواسطه آن عالم جلیل القدر اجرا می شد و آن عالم بزرگوار انصافا و حقیقتا در طول شصت هفتاد سال در کمال اخلاص به نوکری جد بزرگوارش همت نمود».
بنا به گزارش خبرنگار یزد فردا" در این مراسم که به همت اهالی و هیأت مسجد جامع سانیج برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین مدیح جانشین ستاد کل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور بزرگترین نعمت را بر اساس آیات الهی نعمت هدایت بر شمرد و خاطر نشان کرد:«خداوند برای هدایت بشر ابزاری چون عقل به او هدیه نموده و انبیاء و ائمه را برای هدایت او مأمور نموده است». وی افزود :« بر اساس روایات اهل بیت علیهم السلام بعد از این سه چراغ خداوند متعال نعمت علمای ربانی را به بشر هدیه نموده و مثل عالم مثل ستاره است که در هر کجای آسمان باشد راه را به انسان می نمایاند».
حجت الاسلام والمسلمین مدیح افزود:« بنده خصوصیتی دارم که طلاب و روحانیون را دوست می دارم و در بین علماء و روحانیونی که آنها را دوست دارم حاج آقا رستگاری جایگاه ویژه ای داشت».
جانشین ستاد کل کنگره شهدای روحانی سراسر کشور متذکر شد:« آن عالم بزرگوار فردی با وقار ، متین ، پرکار ، دارای روحیه مردمی و جامعیتی بود که مانند اجداد بزرگوارش در منطقه زحمات فراوانی کشید و مصداق عاش سعیدا و مات سعیدا شد»..
در ادامه هیأت چاوشان سانیج به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند
در پایان مراسم آقای سید محمد رستگاری فرزند حجت الاسلام والمسلمین رستگاری به نمایندگی از بازماندگان از تمامی حضار علی الخصوص هیأت مسجد جامع سانیج تشکر و قدر دانی نمود.

گزارش تصویری:
















یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا